- Komerční sdělení-hobby

Finančné ukazovatele a metriky pre hodnotenie výkonnosti podniku

spot_img

Online kurzy a workshopy LinkedIn sú zamerané na oblasť obchodu, marketingu či financí. Dozviete sa v nich aj to, čo sú finančné ukazovatele.

Biznis plán a finančná analýza podniku sa zameriavajú aj na riešenie finančného rozpočtu, obchodu a marketingu. V rámci marketingu je dôležité sústrediť sa na to, akým spôsobom budete šíriť povedomie o svojej značke a produktoch. 

Z hľadiska online marketingu hrajú obrovskú rolu sociálne siete, ako napríklad LinkedIn. Ide o sociálnu sieť s miliónmi užívateľov vo viac ako dvesto krajinách. To znamená, že online content marketingové stratégie LinkedIn je vhodné riešiť aj v rámci biznis plánu. 

Chýbajú vám informácie, ako nastaviť obsahovú stratégiu na LinkedIn, alebo ako vypracovať biznis plán? Využite online kurzy a workshopy LinkedIn, v rámci ktorých vás profesionáli zasvätia do oblasti obchodu, IT, marketingu a ďalších. Nájdete tam aj informácie o finančných ukazovateľoch a metrikách pre hodnotenie výkonnosti podniku. 

Biznis plán a finančná analýza podniku 

Biznis plán a finančná analýza podniku by mali obsahovať aj finančné ukazovatele a metriky pre hodnotenie výkonnosti podniku. Ukazovatele finančnej výkonnosti monitorujú výnosy a náklady i celkový tok peňazí. Vychádzajú z výkazu ziskov a strát v súvahe spoločnosti. 

Finančné ukazovatele merajú aktivitu, likviditu, zadĺženosť alebo ziskovosť firmy. Hlavným ukazovateľom ziskovosti je rentabilita vlastného kapitálu.V tomto smere je cieľom pre firmu dosiahnuť čo najvyššiu rentabilitu vlastného kapitálu. 

Avšak využíva sa aj ďalší ukazovateľ a tým je rentabilita tržieb. Pri ukazovateľoch likvidity sa využíva meranie bežnej likvidity. Ukazovatele merania aktivity zahŕňajú napríklad dobu obratu zásob.

- Reklama -spot_img
spot_img

Redakce doporučuje

Články autora